OnlineHile  

Go Back   OnlineHile » Online Oyunlar » Diğer Knight Online Serverlar »



Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
1 hafta önce #1 (permalink)
DertGrane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
DertGrane
Üye
beyler konuyu belki burdamam doğru değildir bilmiyorum burdan fazla kişi oldugu için buraya açma gereği duydum.

oyun içierisinde konuştuğum birinin ip adresini nasıl bulabilirim yardımcı olabilirseniz sevinirim

dosya gönder indirsin gibi şeyler istemıyorum teşekkürler.
Alıntı ile Cevapla
Alt 1 hafta önce   #1 (permalink)
Üye
 
DertGrane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 143
18 Mesajına 19 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 0
0 Mesajına 0 Kötüleme aldı.
Mentioned: 2 Post(s)
Points: -5.214.892
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 0 / 362
Güç: 91 / 8174
Deneyim: 48%

Thumbs up ip adres bulma istek

---||---
beyler konuyu belki burdamam doğru değildir bilmiyorum burdan fazla kişi oldugu için buraya açma gereği duydum.

oyun içierisinde konuştuğum birinin ip adresini nasıl bulabilirim yardımcı olabilirseniz sevinirim

dosya gönder indirsin gibi şeyler istemıyorum teşekkürler.


Reklam Alani




DertGrane isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
Sponsored Links


Grandbetting 300Tl Hoşgeldin Bonusu - albet 250Tl Hoşgeldin Bonusu - tipobet üye olan herkese 20tl! canlı destekten iste! -
1 hafta önce #2 (permalink)
mmt12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
mmt12
Üye
Link atıp tıklıyor ip adresi sana geliyor o tür siteler var araştır arkadaş bana yapmıştı
Alıntı ile Cevapla
Alt 1 hafta önce   #2 (permalink)
Üye
 
mmt12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 1.821
388 Mesajına 484 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 0
0 Mesajına 0 Kötüleme aldı.
Mentioned: 55 Post(s)
Points: -1.406.459
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 0 / 362
Güç: 91 / 3238
Deneyim: 48%

Standart

Link atıp tıklıyor ip adresi sana geliyor o tür siteler var araştır arkadaş bana yapmıştı

mmt12 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
Sponsored Links


Grandbetting 300Tl Hoşgeldin Bonusu - albet 250Tl Hoşgeldin Bonusu - tipobet üye olan herkese 20tl! canlı destekten iste! -
1 hafta önce #3 (permalink)
mrcheev
Üye
TS ye girecek ordan alırsın
Alıntı ile Cevapla
Alt 1 hafta önce   #3 (permalink)
Üye

Avatar Yok
Teşekkürler: 46
76 Mesajına 92 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 0
0 Mesajına 0 Kötüleme aldı.
Mentioned: 6 Post(s)
Points: -5.813.414
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 0 / 502
Güç: 174 / 11428
Deneyim: 10%

Standart

TS ye girecek ordan alırsın

mrcheev isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
1 hafta önce #4 (permalink)
TylerDurd3n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
TylerDurd3n
Üye
Oyun içerisinden bulman zorda

1. en basiti bir domaine websitesine php koduyla ip adresini loglayan bir sayfa hazırla siteyide domain olarak ilgisini çekicek bir şekilde Hazırla Yaratıcılığını yada kurbanın zaaflarını kullan. Siteye girmesi yeterli olur index'i görüntülediği anda ip'si loglanır.

2. Skype / Discord yada sosyalmedya kullanıyorsa Birçoğunun resolver'ları mevcut ip adresini sorgulatıp bakabilirsin.

3. Popüler olan sitelerin counter/Sayaçları oluyor adamında takıldığı siteleri falan öğrenirsen bir numara yapıp onun ilgisini çekicek şekilde sitenin son ziyaretçisine saatine dakikasına ülkesine ip'sine bakarak o an kurbana yazıp siteye login olmasını bekle ve sayaçda kontrol et son giren o kişi olur yada son 5 yada son 10. Yani güvenilir ve kesin gireceği bir site olabilir Popüler ve sürekli girdiği site yada ona hitap eden bir site olursa..

Aklıma gelenler bu kadar..
Alıntı ile Cevapla
Alt 1 hafta önce   #4 (permalink)
Üye
 
TylerDurd3n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 491
238 Mesajına 405 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 0
0 Mesajına 0 Kötüleme aldı.
Mentioned: 125 Post(s)
Points: 1.111
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 121 / 608
Güç: 263 / 2374
Deneyim: 34%

Standart

Oyun içerisinden bulman zorda

1. en basiti bir domaine websitesine php koduyla ip adresini loglayan bir sayfa hazırla siteyide domain olarak ilgisini çekicek bir şekilde Hazırla Yaratıcılığını yada kurbanın zaaflarını kullan. Siteye girmesi yeterli olur index'i görüntülediği anda ip'si loglanır.

2. Skype / Discord yada sosyalmedya kullanıyorsa Birçoğunun resolver'ları mevcut ip adresini sorgulatıp bakabilirsin.

3. Popüler olan sitelerin counter/Sayaçları oluyor adamında takıldığı siteleri falan öğrenirsen bir numara yapıp onun ilgisini çekicek şekilde sitenin son ziyaretçisine saatine dakikasına ülkesine ip'sine bakarak o an kurbana yazıp siteye login olmasını bekle ve sayaçda kontrol et son giren o kişi olur yada son 5 yada son 10. Yani güvenilir ve kesin gireceği bir site olabilir Popüler ve sürekli girdiği site yada ona hitap eden bir site olursa..

Aklıma gelenler bu kadar..

TylerDurd3n isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
6 Gün önce #5 (permalink)
cahil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
cahil
Üye
Alıntı:
TylerDurd3n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Oyun içerisinden bulman zorda

1. en basiti bir domaine websitesine php koduyla ip adresini loglayan bir sayfa hazırla siteyide domain olarak ilgisini çekicek bir şekilde Hazırla Yaratıcılığını yada kurbanın zaaflarını kullan. Siteye girmesi yeterli olur index'i görüntülediği anda ip'si loglanır.

2. Skype / Discord yada sosyalmedya kullanıyorsa Birçoğunun resolver'ları mevcut ip adresini sorgulatıp bakabilirsin.

3. Popüler olan sitelerin counter/Sayaçları oluyor adamında takıldığı siteleri falan öğrenirsen bir numara yapıp onun ilgisini çekicek şekilde sitenin son ziyaretçisine saatine dakikasına ülkesine ip'sine bakarak o an kurbana yazıp siteye login olmasını bekle ve sayaçda kontrol et son giren o kişi olur yada son 5 yada son 10. Yani güvenilir ve kesin gireceği bir site olabilir Popüler ve sürekli girdiği site yada ona hitap eden bir site olursa..

Aklıma gelenler bu kadar..
Alıntı
TylerDurd3n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Oyun içerisinden bulman zorda

1. en basiti bir domaine websitesine php koduyla ip adresini loglayan bir sayfa hazırla siteyide domain olarak ilgisini çekicek bir şekilde Hazırla Yaratıcılığını yada kurbanın zaaflarını kullan. Siteye girmesi yeterli olur index'i görüntülediği anda ip'si loglanır.

2. Skype / Discord yada sosyalmedya kullanıyorsa Birçoğunun resolver'ları mevcut ip adresini sorgulatıp bakabilirsin.

3. Popüler olan sitelerin counter/Sayaçları oluyor adamında takıldığı siteleri falan öğrenirsen bir numara yapıp onun ilgisini çekicek şekilde sitenin son ziyaretçisine saatine dakikasına ülkesine ip'sine bakarak o an kurbana yazıp siteye login olmasını bekle ve sayaçda kontrol et son giren o kişi olur yada son 5 yada son 10. Yani güvenilir ve kesin gireceği bir site olabilir Popüler ve sürekli girdiği site yada ona hitap eden bir site olursa..

Aklıma gelenler bu kadar..

Alıntı ile Cevapla
Alt 6 Gün önce   #5 (permalink)
Üye
 
cahil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 481
119 Mesajına 285 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 0
0 Mesajına 0 Kötüleme aldı.
Mentioned: 29 Post(s)
Points: -351.891
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 53 / 539
Güç: 202 / 4055
Deneyim: 57%

Standart

Alıntı:
TylerDurd3n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Oyun içerisinden bulman zorda

1. en basiti bir domaine websitesine php koduyla ip adresini loglayan bir sayfa hazırla siteyide domain olarak ilgisini çekicek bir şekilde Hazırla Yaratıcılığını yada kurbanın zaaflarını kullan. Siteye girmesi yeterli olur index'i görüntülediği anda ip'si loglanır.

2. Skype / Discord yada sosyalmedya kullanıyorsa Birçoğunun resolver'ları mevcut ip adresini sorgulatıp bakabilirsin.

3. Popüler olan sitelerin counter/Sayaçları oluyor adamında takıldığı siteleri falan öğrenirsen bir numara yapıp onun ilgisini çekicek şekilde sitenin son ziyaretçisine saatine dakikasına ülkesine ip'sine bakarak o an kurbana yazıp siteye login olmasını bekle ve sayaçda kontrol et son giren o kişi olur yada son 5 yada son 10. Yani güvenilir ve kesin gireceği bir site olabilir Popüler ve sürekli girdiği site yada ona hitap eden bir site olursa..

Aklıma gelenler bu kadar..
Alıntı
TylerDurd3n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Oyun içerisinden bulman zorda

1. en basiti bir domaine websitesine php koduyla ip adresini loglayan bir sayfa hazırla siteyide domain olarak ilgisini çekicek bir şekilde Hazırla Yaratıcılığını yada kurbanın zaaflarını kullan. Siteye girmesi yeterli olur index'i görüntülediği anda ip'si loglanır.

2. Skype / Discord yada sosyalmedya kullanıyorsa Birçoğunun resolver'ları mevcut ip adresini sorgulatıp bakabilirsin.

3. Popüler olan sitelerin counter/Sayaçları oluyor adamında takıldığı siteleri falan öğrenirsen bir numara yapıp onun ilgisini çekicek şekilde sitenin son ziyaretçisine saatine dakikasına ülkesine ip'sine bakarak o an kurbana yazıp siteye login olmasını bekle ve sayaçda kontrol et son giren o kişi olur yada son 5 yada son 10. Yani güvenilir ve kesin gireceği bir site olabilir Popüler ve sürekli girdiği site yada ona hitap eden bir site olursa..

Aklıma gelenler bu kadar..



cahil isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
+2
6 Gün önce #6 (permalink)
mbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
mbr
Üye
unix lunix tabanlı olan backtrack benzeri işletin sistemi ile netscan ana komutu kullanarak.oyun içerisinde ilgili lişiye pm atıp attığın esnada paket dinlemen gerek...oyun içerisindeki loglarıda alman gerek..vs...bilgin yoksa hiç bulaşama
Alıntı ile Cevapla
Alt 6 Gün önce   #6 (permalink)
mbr
Üye
 
mbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 23
58 Mesajına 126 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 0
2 Mesajına 2 Kötüleme aldı.
Mentioned: 3 Post(s)
Points: -5.467.870
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 0 / 387
Güç: 104 / 7547
Deneyim: 51%

Standart

unix lunix tabanlı olan backtrack benzeri işletin sistemi ile netscan ana komutu kullanarak.oyun içerisinde ilgili lişiye pm atıp attığın esnada paket dinlemen gerek...oyun içerisindeki loglarıda alman gerek..vs...bilgin yoksa hiç bulaşama

mbr isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
6 Gün önce #7 (permalink)
TylerDurd3n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
TylerDurd3n
Üye
Alıntı:
cahil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

Alıntı
cahil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

Sonra OH'de çoluk çocuk dolu paylaşımlar troll eski neşesi yok eski adamlar yok Ulan neyse küfür etmicem tahminlerime göre çocuksun daha programcılığa özeniyorsun hatta koxp yapma peşinde bile olabilirsin Ama Faydan dokunmadığı gibi zararında olmasın Sizin gibiler yüzünden Forumda faydalı yada bildiklerini paylaşıcak insanları soğutuyorsunuz Sen ve senin gibilerin postlarına like atanlar bile bu sözlerime dahil insanlardır. Benim sikimde değil inan benim moralim bozulmaz ama çok değerli insanlar yada bilgili insanların bu Yüzden foruma sadece sizin gibiler değilde değerli insanların konularına postlarına bakmak için girenler oluyor Ama sizi görüyorlar sonra yine haftalarca aylarca foruma uğramıyorlar Ben öyle yapıyorum şahsen. Yazık yapmayın Büyümek için OH'yi kullanmayın Yada yaşınıza uygun davranın. Bizim zamanımızda ergenler bu model değildi amk sanalda 5 dakika konuş zannedersin emekli 5 cocuk babası sizin ben IQ'unuze anlam veremiyorum amk. Gidin Başka uğraşacak şeyler bulun kendinize Ayrıcada attığın postun ne konuya bir faydası var ne yardım bekleyene nede OH'ye post kasmaksa amacın güzel bir spam program yazayım sana "Aynen" "Teşekkürler kardeş" gibi auto sözleri post atsın sende rahatla forumda rahatlasın amk Bırakın şu troll zihniyeti amk Kaç yaşında adamları bile özendiriyorsunuz. Memleketi kurtarıyorsunuz sanki amına koyim.
Alıntı ile Cevapla
Alt 6 Gün önce   #7 (permalink)
Üye
 
TylerDurd3n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 491
238 Mesajına 405 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 0
0 Mesajına 0 Kötüleme aldı.
Mentioned: 125 Post(s)
Points: 1.111
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 121 / 608
Güç: 263 / 2374
Deneyim: 34%

Standart

Alıntı:
cahil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

Alıntı
cahil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

Sonra OH'de çoluk çocuk dolu paylaşımlar troll eski neşesi yok eski adamlar yok Ulan neyse küfür etmicem tahminlerime göre çocuksun daha programcılığa özeniyorsun hatta koxp yapma peşinde bile olabilirsin Ama Faydan dokunmadığı gibi zararında olmasın Sizin gibiler yüzünden Forumda faydalı yada bildiklerini paylaşıcak insanları soğutuyorsunuz Sen ve senin gibilerin postlarına like atanlar bile bu sözlerime dahil insanlardır. Benim sikimde değil inan benim moralim bozulmaz ama çok değerli insanlar yada bilgili insanların bu Yüzden foruma sadece sizin gibiler değilde değerli insanların konularına postlarına bakmak için girenler oluyor Ama sizi görüyorlar sonra yine haftalarca aylarca foruma uğramıyorlar Ben öyle yapıyorum şahsen. Yazık yapmayın Büyümek için OH'yi kullanmayın Yada yaşınıza uygun davranın. Bizim zamanımızda ergenler bu model değildi amk sanalda 5 dakika konuş zannedersin emekli 5 cocuk babası sizin ben IQ'unuze anlam veremiyorum amk. Gidin Başka uğraşacak şeyler bulun kendinize Ayrıcada attığın postun ne konuya bir faydası var ne yardım bekleyene nede OH'ye post kasmaksa amacın güzel bir spam program yazayım sana "Aynen" "Teşekkürler kardeş" gibi auto sözleri post atsın sende rahatla forumda rahatlasın amk Bırakın şu troll zihniyeti amk Kaç yaşında adamları bile özendiriyorsunuz. Memleketi kurtarıyorsunuz sanki amına koyim.

TylerDurd3n isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
+1
6 Gün önce #8 (permalink)
DertGrane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
DertGrane
Üye
Alıntı:
TylerDurd3n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Oyun içerisinden bulman zorda

1. en basiti bir domaine websitesine php koduyla ip adresini loglayan bir sayfa hazırla siteyide domain olarak ilgisini çekicek bir şekilde Hazırla Yaratıcılığını yada kurbanın zaaflarını kullan. Siteye girmesi yeterli olur index'i görüntülediği anda ip'si loglanır.

2. Skype / Discord yada sosyalmedya kullanıyorsa Birçoğunun resolver'ları mevcut ip adresini sorgulatıp bakabilirsin.

3. Popüler olan sitelerin counter/Sayaçları oluyor adamında takıldığı siteleri falan öğrenirsen bir numara yapıp onun ilgisini çekicek şekilde sitenin son ziyaretçisine saatine dakikasına ülkesine ip'sine bakarak o an kurbana yazıp siteye login olmasını bekle ve sayaçda kontrol et son giren o kişi olur yada son 5 yada son 10. Yani güvenilir ve kesin gireceği bir site olabilir Popüler ve sürekli girdiği site yada ona hitap eden bir site olursa..

Aklıma gelenler bu kadar..
Alıntı
TylerDurd3n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Oyun içerisinden bulman zorda

1. en basiti bir domaine websitesine php koduyla ip adresini loglayan bir sayfa hazırla siteyide domain olarak ilgisini çekicek bir şekilde Hazırla Yaratıcılığını yada kurbanın zaaflarını kullan. Siteye girmesi yeterli olur index'i görüntülediği anda ip'si loglanır.

2. Skype / Discord yada sosyalmedya kullanıyorsa Birçoğunun resolver'ları mevcut ip adresini sorgulatıp bakabilirsin.

3. Popüler olan sitelerin counter/Sayaçları oluyor adamında takıldığı siteleri falan öğrenirsen bir numara yapıp onun ilgisini çekicek şekilde sitenin son ziyaretçisine saatine dakikasına ülkesine ip'sine bakarak o an kurbana yazıp siteye login olmasını bekle ve sayaçda kontrol et son giren o kişi olur yada son 5 yada son 10. Yani güvenilir ve kesin gireceği bir site olabilir Popüler ve sürekli girdiği site yada ona hitap eden bir site olursa..

Aklıma gelenler bu kadar..
anladım usta sagolasın bi kaç fikir geldi aklıma
Alıntı ile Cevapla
Alt 6 Gün önce   #8 (permalink)
Üye
 
DertGrane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 143
18 Mesajına 19 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 0
0 Mesajına 0 Kötüleme aldı.
Mentioned: 2 Post(s)
Points: -5.214.892
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 0 / 362
Güç: 91 / 8174
Deneyim: 48%

Standart

Alıntı:
TylerDurd3n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Oyun içerisinden bulman zorda

1. en basiti bir domaine websitesine php koduyla ip adresini loglayan bir sayfa hazırla siteyide domain olarak ilgisini çekicek bir şekilde Hazırla Yaratıcılığını yada kurbanın zaaflarını kullan. Siteye girmesi yeterli olur index'i görüntülediği anda ip'si loglanır.

2. Skype / Discord yada sosyalmedya kullanıyorsa Birçoğunun resolver'ları mevcut ip adresini sorgulatıp bakabilirsin.

3. Popüler olan sitelerin counter/Sayaçları oluyor adamında takıldığı siteleri falan öğrenirsen bir numara yapıp onun ilgisini çekicek şekilde sitenin son ziyaretçisine saatine dakikasına ülkesine ip'sine bakarak o an kurbana yazıp siteye login olmasını bekle ve sayaçda kontrol et son giren o kişi olur yada son 5 yada son 10. Yani güvenilir ve kesin gireceği bir site olabilir Popüler ve sürekli girdiği site yada ona hitap eden bir site olursa..

Aklıma gelenler bu kadar..
Alıntı
TylerDurd3n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Oyun içerisinden bulman zorda

1. en basiti bir domaine websitesine php koduyla ip adresini loglayan bir sayfa hazırla siteyide domain olarak ilgisini çekicek bir şekilde Hazırla Yaratıcılığını yada kurbanın zaaflarını kullan. Siteye girmesi yeterli olur index'i görüntülediği anda ip'si loglanır.

2. Skype / Discord yada sosyalmedya kullanıyorsa Birçoğunun resolver'ları mevcut ip adresini sorgulatıp bakabilirsin.

3. Popüler olan sitelerin counter/Sayaçları oluyor adamında takıldığı siteleri falan öğrenirsen bir numara yapıp onun ilgisini çekicek şekilde sitenin son ziyaretçisine saatine dakikasına ülkesine ip'sine bakarak o an kurbana yazıp siteye login olmasını bekle ve sayaçda kontrol et son giren o kişi olur yada son 5 yada son 10. Yani güvenilir ve kesin gireceği bir site olabilir Popüler ve sürekli girdiği site yada ona hitap eden bir site olursa..

Aklıma gelenler bu kadar..
anladım usta sagolasın bi kaç fikir geldi aklıma

DertGrane isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
6 Gün önce #9 (permalink)
DertGrane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
DertGrane
Üye
Alıntı:
mbr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
unix lunix tabanlı olan backtrack benzeri işletin sistemi ile netscan ana komutu kullanarak.oyun içerisinde ilgili lişiye pm atıp attığın esnada paket dinlemen gerek...oyun içerisindeki loglarıda alman gerek..vs...bilgin yoksa hiç bulaşama
Alıntı
mbr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
unix lunix tabanlı olan backtrack benzeri işletin sistemi ile netscan ana komutu kullanarak.oyun içerisinde ilgili lişiye pm atıp attığın esnada paket dinlemen gerek...oyun içerisindeki loglarıda alman gerek..vs...bilgin yoksa hiç bulaşama
kardeşim bana gerekli programları yazabilirmisin burdan veya özelden bilmiyorum ama artık kafaya koydum öğrenicem bunu 1 yılda sürse ögrenecem
Alıntı ile Cevapla
Alt 6 Gün önce   #9 (permalink)
Üye
 
DertGrane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 143
18 Mesajına 19 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 0
0 Mesajına 0 Kötüleme aldı.
Mentioned: 2 Post(s)
Points: -5.214.892
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 0 / 362
Güç: 91 / 8174
Deneyim: 48%

Standart

Alıntı:
mbr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
unix lunix tabanlı olan backtrack benzeri işletin sistemi ile netscan ana komutu kullanarak.oyun içerisinde ilgili lişiye pm atıp attığın esnada paket dinlemen gerek...oyun içerisindeki loglarıda alman gerek..vs...bilgin yoksa hiç bulaşama
Alıntı
mbr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
unix lunix tabanlı olan backtrack benzeri işletin sistemi ile netscan ana komutu kullanarak.oyun içerisinde ilgili lişiye pm atıp attığın esnada paket dinlemen gerek...oyun içerisindeki loglarıda alman gerek..vs...bilgin yoksa hiç bulaşama
kardeşim bana gerekli programları yazabilirmisin burdan veya özelden bilmiyorum ama artık kafaya koydum öğrenicem bunu 1 yılda sürse ögrenecem

DertGrane isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
6 Gün önce #10 (permalink)
cahil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
cahil
Üye
Alıntı:
TylerDurd3n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Sonra OH'de çoluk çocuk dolu paylaşımlar troll eski neşesi yok eski adamlar yok Ulan neyse küfür etmicem tahminlerime göre çocuksun daha programcılığa özeniyorsun hatta koxp yapma peşinde bile olabilirsin Ama Faydan dokunmadığı gibi zararında olmasın Sizin gibiler yüzünden Forumda faydalı yada bildiklerini paylaşıcak insanları soğutuyorsunuz Sen ve senin gibilerin postlarına like atanlar bile bu sözlerime dahil insanlardır. Benim sikimde değil inan benim moralim bozulmaz ama çok değerli insanlar yada bilgili insanların bu Yüzden foruma sadece sizin gibiler değilde değerli insanların konularına postlarına bakmak için girenler oluyor Ama sizi görüyorlar sonra yine haftalarca aylarca foruma uğramıyorlar Ben öyle yapıyorum şahsen. Yazık yapmayın Büyümek için OH'yi kullanmayın Yada yaşınıza uygun davranın. Bizim zamanımızda ergenler bu model değildi amk sanalda 5 dakika konuş zannedersin emekli 5 cocuk babası sizin ben IQ'unuze anlam veremiyorum amk. Gidin Başka uğraşacak şeyler bulun kendinize Ayrıcada attığın postun ne konuya bir faydası var ne yardım bekleyene nede OH'ye post kasmaksa amacın güzel bir spam program yazayım sana "Aynen" "Teşekkürler kardeş" gibi auto sözleri post atsın sende rahatla forumda rahatlasın amk Bırakın şu troll zihniyeti amk Kaç yaşında adamları bile özendiriyorsunuz. Memleketi kurtarıyorsunuz sanki amına koyim.
Alıntı
TylerDurd3n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Sonra OH'de çoluk çocuk dolu paylaşımlar troll eski neşesi yok eski adamlar yok Ulan neyse küfür etmicem tahminlerime göre çocuksun daha programcılığa özeniyorsun hatta koxp yapma peşinde bile olabilirsin Ama Faydan dokunmadığı gibi zararında olmasın Sizin gibiler yüzünden Forumda faydalı yada bildiklerini paylaşıcak insanları soğutuyorsunuz Sen ve senin gibilerin postlarına like atanlar bile bu sözlerime dahil insanlardır. Benim sikimde değil inan benim moralim bozulmaz ama çok değerli insanlar yada bilgili insanların bu Yüzden foruma sadece sizin gibiler değilde değerli insanların konularına postlarına bakmak için girenler oluyor Ama sizi görüyorlar sonra yine haftalarca aylarca foruma uğramıyorlar Ben öyle yapıyorum şahsen. Yazık yapmayın Büyümek için OH'yi kullanmayın Yada yaşınıza uygun davranın. Bizim zamanımızda ergenler bu model değildi amk sanalda 5 dakika konuş zannedersin emekli 5 cocuk babası sizin ben IQ'unuze anlam veremiyorum amk. Gidin Başka uğraşacak şeyler bulun kendinize Ayrıcada attığın postun ne konuya bir faydası var ne yardım bekleyene nede OH'ye post kasmaksa amacın güzel bir spam program yazayım sana "Aynen" "Teşekkürler kardeş" gibi auto sözleri post atsın sende rahatla forumda rahatlasın amk Bırakın şu troll zihniyeti amk Kaç yaşında adamları bile özendiriyorsunuz. Memleketi kurtarıyorsunuz sanki amına koyim.
bana programcılık öğretirmisin ağbiii
Alıntı ile Cevapla
Alt 6 Gün önce   #10 (permalink)
Üye
 
cahil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 481
119 Mesajına 285 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 0
0 Mesajına 0 Kötüleme aldı.
Mentioned: 29 Post(s)
Points: -351.891
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 53 / 539
Güç: 202 / 4055
Deneyim: 57%

Standart

Alıntı:
TylerDurd3n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Sonra OH'de çoluk çocuk dolu paylaşımlar troll eski neşesi yok eski adamlar yok Ulan neyse küfür etmicem tahminlerime göre çocuksun daha programcılığa özeniyorsun hatta koxp yapma peşinde bile olabilirsin Ama Faydan dokunmadığı gibi zararında olmasın Sizin gibiler yüzünden Forumda faydalı yada bildiklerini paylaşıcak insanları soğutuyorsunuz Sen ve senin gibilerin postlarına like atanlar bile bu sözlerime dahil insanlardır. Benim sikimde değil inan benim moralim bozulmaz ama çok değerli insanlar yada bilgili insanların bu Yüzden foruma sadece sizin gibiler değilde değerli insanların konularına postlarına bakmak için girenler oluyor Ama sizi görüyorlar sonra yine haftalarca aylarca foruma uğramıyorlar Ben öyle yapıyorum şahsen. Yazık yapmayın Büyümek için OH'yi kullanmayın Yada yaşınıza uygun davranın. Bizim zamanımızda ergenler bu model değildi amk sanalda 5 dakika konuş zannedersin emekli 5 cocuk babası sizin ben IQ'unuze anlam veremiyorum amk. Gidin Başka uğraşacak şeyler bulun kendinize Ayrıcada attığın postun ne konuya bir faydası var ne yardım bekleyene nede OH'ye post kasmaksa amacın güzel bir spam program yazayım sana "Aynen" "Teşekkürler kardeş" gibi auto sözleri post atsın sende rahatla forumda rahatlasın amk Bırakın şu troll zihniyeti amk Kaç yaşında adamları bile özendiriyorsunuz. Memleketi kurtarıyorsunuz sanki amına koyim.
Alıntı
TylerDurd3n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Sonra OH'de çoluk çocuk dolu paylaşımlar troll eski neşesi yok eski adamlar yok Ulan neyse küfür etmicem tahminlerime göre çocuksun daha programcılığa özeniyorsun hatta koxp yapma peşinde bile olabilirsin Ama Faydan dokunmadığı gibi zararında olmasın Sizin gibiler yüzünden Forumda faydalı yada bildiklerini paylaşıcak insanları soğutuyorsunuz Sen ve senin gibilerin postlarına like atanlar bile bu sözlerime dahil insanlardır. Benim sikimde değil inan benim moralim bozulmaz ama çok değerli insanlar yada bilgili insanların bu Yüzden foruma sadece sizin gibiler değilde değerli insanların konularına postlarına bakmak için girenler oluyor Ama sizi görüyorlar sonra yine haftalarca aylarca foruma uğramıyorlar Ben öyle yapıyorum şahsen. Yazık yapmayın Büyümek için OH'yi kullanmayın Yada yaşınıza uygun davranın. Bizim zamanımızda ergenler bu model değildi amk sanalda 5 dakika konuş zannedersin emekli 5 cocuk babası sizin ben IQ'unuze anlam veremiyorum amk. Gidin Başka uğraşacak şeyler bulun kendinize Ayrıcada attığın postun ne konuya bir faydası var ne yardım bekleyene nede OH'ye post kasmaksa amacın güzel bir spam program yazayım sana "Aynen" "Teşekkürler kardeş" gibi auto sözleri post atsın sende rahatla forumda rahatlasın amk Bırakın şu troll zihniyeti amk Kaç yaşında adamları bile özendiriyorsunuz. Memleketi kurtarıyorsunuz sanki amına koyim.
bana programcılık öğretirmisin ağbiii

cahil isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
adres, bulma, istek

« Homeko world İP BAN NASIL AÇILIR ?? | Acme serverda multi açmak mümkün mü »

Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Çalınan Faceımı gerı aldım gırenın ıpsınden adres veya ısım bulma lENRIQUE İnternet Dünyası 4 14.09.15 19:23
ip adresinden adres bulma conf1 Serbest Konular 9 19.01.15 18:33
Telefondan adres bulma memq31 Serbest Konular 0 12.01.14 03:41
{İstek} KO_FLMZ KO_FLPZ Bulma Reiyzen VB Sorunlar & İstekler 4 13.04.13 13:35
Mt2 Hız AdresLeri buLma (İstek) JETVIEW VB Sorunlar & İstekler 0 20.06.12 22:22


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0
Review www.onlinehile.org on alexa.com

TCK 20. Madde ile 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre forumumuz da ki mesajlardan dolayı doğacak tüm sorumluluk mesajı yazan üyeye aittir. Tüm hukuksal şikayetler için buradan bizimle iletişime geçmeniz halinde en geç 1 hafta içinde gerekli işlem yapılıp tarafınıza geri dönüş yapılacaktır.