OnlineHile  
Alt 26.09.12   #1 (permalink)
Banned

Avatar Yok
Teşekkürler: 1.238
636 Mesajına 1.004 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 17
21 Mesajına 44 Kötüleme aldı.
Mentioned: 0 Post(s)
Points: 25.267
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 92 / 928
Güç: 723 / 11193
Deneyim: 13%
Standart İddaa kesin tutturma şansı !

---||---
değil tabikide
face de tanıştığım bi arkadaş paralı grupların yaptığı işi parasız olarak yapıyor.
kuponlarını takip ediyodum profilinde paylaşıyordu. nokta atışı yapıyordu.
1-1 diyo ms 1-1 oluyo
2-1 diyo ms 2-1 oluyo falan.
bana 2-3 kupon verdi. yaptım tuttu.
şimdi yeni bi grup açtı parasız olarak yapıyor üye artırıyor.
size önerim ilerde değerlenmeden üye olmanız


https://www.facebook.com/groups/385504964849484/
uzun süre araştırma yapıyo en güzel kuponları yapıp paylaşıyor.
bi deneyin derim.


hepsi bugüne ait canlı maçlardır :



canlı maçlar 6da5 yaptı

canlı maç 3de2.

canlı maç antalya maçı ilk yarı 2.5 üstü






grup kapalıdır , istek yollayın kabul eder







Konu ReyMuerto tarafından (26.09.12 Saat 23:50 ) değiştirilmiştir.
ReyMuerto isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Sponsored Links
Alt 26.09.12   #2 (permalink)
Üye
 
EsTeSiA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 2.040
979 Mesajına 1.525 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 102
10 Mesajına 14 Kötüleme aldı.
Mentioned: 12 Post(s)
Points: 1.841.524
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 227 / 1138
Güç: 1242 / 17973
Deneyim: 54%
Standart

İddia harici herşeye benziyor o grup

EsTeSiA isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Sponsored Links
Alt 26.09.12   #3 (permalink)
Banned

Avatar Yok
Teşekkürler: 1.238
636 Mesajına 1.004 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 17
21 Mesajına 44 Kötüleme aldı.
Mentioned: 0 Post(s)
Points: 25.267
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 92 / 928
Güç: 723 / 11193
Deneyim: 13%
Standart

Alıntı:
lReex Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
İddia harici herşeye benziyor o grup
adama diyorum niye o kadın resmini koydun diyorum.
şans meleğim o benim diyor
kötü birşey yok ya

ReyMuerto isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26.09.12   #4 (permalink)
Üye
 
OxyqeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 271
520 Mesajına 843 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 29
4 Mesajına 4 Kötüleme aldı.
Mentioned: 3 Post(s)
Points: -1.084.489
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 91 / 914
Güç: 695 / 14750
Deneyim: 56%
Standart

gruba istek yollayan herkesi onaylıyor mu ?

OxyqeN isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26.09.12   #5 (permalink)
Banned

Avatar Yok
Teşekkürler: 1.238
636 Mesajına 1.004 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 17
21 Mesajına 44 Kötüleme aldı.
Mentioned: 0 Post(s)
Points: 25.267
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 92 / 928
Güç: 723 / 11193
Deneyim: 13%
Standart

evet onaylıyor

ReyMuerto isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26.09.12   #6 (permalink)
Banned

Avatar Yok
Teşekkürler: 50
17 Mesajına 37 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 0
0 Mesajına 0 Kötüleme aldı.
Mentioned: 0 Post(s)
Points: -4.839.897
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 0 / 267
Güç: 53 / 3546
Deneyim: 70%
Standart

1 TL Basma şansı varmıda ben en az 2 diye biliyordum ama

DeliFisek isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26.09.12   #7 (permalink)
Banned

Avatar Yok
Teşekkürler: 2.553
3.399 Mesajına 5.561 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 0
25 Mesajına 25 Kötüleme aldı.
Mentioned: 20 Post(s)
Points: -466.474
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 211 / 1056
Güç: 1013 / 11201
Deneyim: 24%
Standart

iddaa neden zarara girmiyor hiç? millete beleşe para vercek sanki

RayMachowski isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26.09.12   #8 (permalink)
Banned

Avatar Yok
Teşekkürler: 1.238
636 Mesajına 1.004 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 17
21 Mesajına 44 Kötüleme aldı.
Mentioned: 0 Post(s)
Points: 25.267
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 92 / 928
Güç: 723 / 11193
Deneyim: 13%
Standart

Alıntı:
DeliFisek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
1 TL Basma şansı varmıda ben en az 2 diye biliyordum ama
bets10 dan oynuyorum ben 1tl çok bastım şimdi yine basıcam
0.50 krş bile basabiliyosun. denedim

Alıntı:
ALoAzraiL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
iddaa neden zarara girmiyor hiç? millete beleşe para vercek sanki
iddaa işleri çok karışık valla


Konu ReyMuerto tarafından (26.09.12 Saat 14:48 ) değiştirilmiştir.
ReyMuerto isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26.09.12   #9 (permalink)
Emektar
 
eXeLiqhT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 715
1.117 Mesajına 3.421 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 20
25 Mesajına 36 Kötüleme aldı.
Mentioned: 9 Post(s)
Points: -736.091
Items User Title Change
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 234 / 1171
Güç: 1342 / 19247
Deneyim: 85%
Standart

kardeşim banko kupon varmı şuan oynim

eXeLiqhT isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26.09.12   #10 (permalink)
Üye
 
mortal_17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 89
136 Mesajına 218 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 8
16 Mesajına 50 Kötüleme aldı.
Mentioned: 2 Post(s)
Points: -1.080.107
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 0 / 604
Güç: 259 / 9818
Deneyim: 16%
Standart

betis/a.madrid maçı hayatta 1/1 bitmez üst yada atletico kazancak o adam bu sefer nokta atışı iyi yapamamış öyle söyle ona

mortal_17 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26.09.12   #11 (permalink)
Emektar
 
eXeLiqhT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 715
1.117 Mesajına 3.421 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 20
25 Mesajına 36 Kötüleme aldı.
Mentioned: 9 Post(s)
Points: -736.091
Items User Title Change
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 234 / 1171
Güç: 1342 / 19247
Deneyim: 85%
Standart

İdda kuponu

eXeLiqhT isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26.09.12   #12 (permalink)
Üye

Avatar Yok
Teşekkürler: 411
134 Mesajına 300 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 0
0 Mesajına 0 Kötüleme aldı.
Mentioned: 2 Post(s)
Points: -3.502.030
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 0 / 453
Güç: 141 / 4438
Deneyim: 15%
Standart

Alıntı:
mortal_17 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
betis/a.madrid maçı hayatta 1/1 bitmez üst yada atletico kazancak o adam bu sefer nokta atışı iyi yapamamış öyle söyle ona
Betis - Atl. Madrid MS 2 yazmıs adam ztn ?

OrTaM isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26.09.12   #13 (permalink)
Banned

Avatar Yok
Teşekkürler: 1.238
636 Mesajına 1.004 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 17
21 Mesajına 44 Kötüleme aldı.
Mentioned: 0 Post(s)
Points: 25.267
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 92 / 928
Güç: 723 / 11193
Deneyim: 13%
Standart

Alıntı:
eXeLiqhT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
kardeşim banko kupon varmı şuan oynim
bi kaç kupon varda asıl kişiden gelmedi onu bekliyorm

Alıntı:
mortal_17 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
betis/a.madrid maçı hayatta 1/1 bitmez üst yada atletico kazancak o adam bu sefer nokta atışı iyi yapamamış öyle söyle ona
benden iyi bildiğin için bişi diyemicem ama adamada güveniyorum bakalım


Alıntı:
OrTaM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Betis - Atl. Madrid MS 2 yazmıs adam ztn ?
adam bana 1-1 dedi
ortağı ms2 diyor. bets10 da ms2 diyor. siz bilirsiniz ben 1-1 e bastım.
5.00 oran veriyor
1tl bastım zaten

ReyMuerto isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
iddaa, kesin, tutturma, İddaa, Şansı


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
İddaa da kesin para kazanma yolu denendi çalışıyor kendi yöntemim :D serkannecan İddaa 49 09.12.13 03:56
18 Ağustos İddaa >> 3g3m3n89 İddaa 0 18.08.12 00:46
İddaa herşeyi biliyor beyler. DirecT Serbest Konular 9 14.05.12 23:49
6 mayıs misli.com iddaa KESİN PARA KAZANMA dRootS İddaa 14 06.05.12 11:51
Lütfen yatan iddaa kuponlarını yere atmayalım.. HakanECEN Serbest Konular 8 25.04.12 18:56


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0
Review www.onlinehile.org on alexa.com

TCK 20. Madde ile 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre forumumuz da ki mesajlardan dolayı doğacak tüm sorumluluk mesajı yazan üyeye aittir. Tüm hukuksal şikayetler için buradan bizimle iletişime geçmeniz halinde en geç 1 hafta içinde gerekli işlem yapılıp tarafınıza geri dönüş yapılacaktır.