OnlineHile  

Go Back   OnlineHile » OnlineHile Cafe » Serbest Konular »



Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
24.02.13 #31 (permalink)
HuaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
HuaN
Üye
kiz ken tasti ibne vucut yapsa yakisikli olcak
Alıntı ile Cevapla
Alt 24.02.13   #31 (permalink)
Üye
 
HuaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 812
364 Mesajına 438 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 24
15 Mesajına 33 Kötüleme aldı.
Mentioned: 4 Post(s)
Points: -1.457.869
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 101 / 1015
Güç: 914 / 16136
Deneyim: 63%

Standart

kiz ken tasti ibne vucut yapsa yakisikli olcak

HuaN isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
24.02.13 #32 (permalink)
Aptamil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Aptamil
Üye
O kadar erkekle cekim yapa yapa hormonları degismis . Neyse kimsenin tercihi bizi ilgilendirmez erkek fatmaya hayatında başarılar
Alıntı ile Cevapla
Alt 24.02.13   #32 (permalink)
Üye
 
Aptamil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 1.015
299 Mesajına 620 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 0
0 Mesajına 0 Kötüleme aldı.
Mentioned: 6 Post(s)
Points: 426.057
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 78 / 786
Güç: 477 / 10827
Deneyim: 44%

Standart

O kadar erkekle cekim yapa yapa hormonları degismis . Neyse kimsenin tercihi bizi ilgilendirmez erkek fatmaya hayatında başarılar

Aptamil isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
24.02.13 #33 (permalink)
Seaside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Seaside
& amp;amp; amp;amp; amp;amp; amp;amp; amp;amp; amp;amp; amp;amp; amp;amp; lt;fo nt color=#ffb30b&amp ;amp;amp ;amp;amp ;amp;amp ;amp;amp ;amp;amp ;amp;amp ;amp;amp ;amp;amp ;amp;amp ;amp;gt; &am
Vurmayın



Alıntı ile Cevapla
Alt 24.02.13   #33 (permalink)
& amp;amp; amp;amp; amp;amp; amp;amp; amp;amp; amp;amp; amp;amp; amp;amp; lt;fo nt color=#ffb30b&amp ;amp;amp ;amp;amp ;amp;amp ;amp;amp ;amp;amp ;amp;amp ;amp;amp ;amp;amp ;amp;amp ;amp;gt; &am
 
Seaside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 250
313 Mesajına 427 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 0
0 Mesajına 0 Kötüleme aldı.
Mentioned: 16 Post(s)
Points: 1.655.988
Ticaret Sayısı: (1)
Ticaret Yüzdesi: (100%)
Aktiflik: 81 / 811
Güç: 516 / 14317
Deneyim: 47%

Standart

Vurmayın





Seaside isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
24.02.13 #34 (permalink)
lZ00Ml
Banned
hakkı bulut ameliyatla bayan olsa kıyameti koparırsınız erkeğe dönünce sıkıntı yok
Alıntı ile Cevapla
Alt 24.02.13   #34 (permalink)
Banned

Avatar Yok
Teşekkürler: 2.376
1.084 Mesajına 1.743 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 56
21 Mesajına 31 Kötüleme aldı.
Mentioned: 3 Post(s)
Points: -3.225.745
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 228 / 1142
Güç: 1252 / 16499
Deneyim: 68%

Standart

hakkı bulut ameliyatla bayan olsa kıyameti koparırsınız erkeğe dönünce sıkıntı yok

lZ00Ml isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
24.02.13 #35 (permalink)
Achi
Üye
1 gün benle olaydı bak erkek olmak istermiydi abi.Salak ya.Taş gibi hatundu la.
Alıntı ile Cevapla
Alt 24.02.13   #35 (permalink)
Üye

Avatar Yok
Teşekkürler: 119
273 Mesajına 381 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 0
0 Mesajına 0 Kötüleme aldı.
Mentioned: 2 Post(s)
Points: 1.853.268
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 81 / 812
Güç: 517 / 8237
Deneyim: 48%

Standart

1 gün benle olaydı bak erkek olmak istermiydi abi.Salak ya.Taş gibi hatundu la.

Achi isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
24.02.13 #36 (permalink)
WonderFuLL
Banned
görüyormusunuz para varsa erkek iken bayan a bayan iken erkek e döndürüyorlar.Herşey para para para.Knightta para internette para sçmakta para herşey para yani
Alıntı ile Cevapla
Alt 24.02.13   #36 (permalink)
Banned

Avatar Yok
Teşekkürler: 81
113 Mesajına 151 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 0
0 Mesajına 0 Kötüleme aldı.
Mentioned: 3 Post(s)
Points: -3.357.366
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 0 / 514
Güç: 183 / 4784
Deneyim: 57%

Standart

görüyormusunuz para varsa erkek iken bayan a bayan iken erkek e döndürüyorlar.Herşey para para para.Knightta para internette para sçmakta para herşey para yani

WonderFuLL isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
24.02.13 #37 (permalink)
apokadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
apokadir
Üye
Kendi kız resmine bakarak bişeyler yapıomudur acaba
Alıntı ile Cevapla
Alt 24.02.13   #37 (permalink)
Üye
 
apokadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 363
153 Mesajına 270 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 0
1 Mesajına 1 Kötüleme aldı.
Mentioned: 7 Post(s)
Points: 1.644.530
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 0 / 562
Güç: 221 / 8558
Deneyim: 49%

Standart

Kendi kız resmine bakarak bişeyler yapıomudur acaba

apokadir isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
+8
24.02.13 #38 (permalink)
Burberry - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Burberry
Üye
Ulan before afterdaki resmi harikaymış mallık etmiş
Alıntı ile Cevapla
Alt 24.02.13   #38 (permalink)
Üye
 
Burberry - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 131
215 Mesajına 328 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 0
0 Mesajına 0 Kötüleme aldı.
Mentioned: 3 Post(s)
Points: -2.747.861
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 59 / 596
Güç: 252 / 5558
Deneyim: 86%

Standart

Ulan before afterdaki resmi harikaymış mallık etmiş

Burberry isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
24.02.13 #39 (permalink)
BerCeste - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
BerCeste
HerŞutumDirekteHamit gibi
Alıntı:
Nexi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
bana bi kere vereydi sonra döneydi
Alıntı
Nexi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
bana bi kere vereydi sonra döneydi
3

la hiç ilişkiye de girmemiş
Alıntı ile Cevapla
Alt 24.02.13   #39 (permalink)
HerŞutumDirekteHamit gibi
 
BerCeste - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 2.826
1.806 Mesajına 2.864 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 36
17 Mesajına 28 Kötüleme aldı.
Mentioned: 53 Post(s)
Points: 3.000.598
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 578 / 1445
Güç: 2453 / 22119
Deneyim: 82%

Standart

Alıntı:
Nexi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
bana bi kere vereydi sonra döneydi
Alıntı
Nexi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
bana bi kere vereydi sonra döneydi
3

la hiç ilişkiye de girmemiş

BerCeste isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
+1
24.02.13 #40 (permalink)
VanFrans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
VanFrans
Stajyer
boylede gideri var nefes alsin yeter
Alıntı ile Cevapla
Alt 24.02.13   #40 (permalink)
Stajyer
 
VanFrans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 1.469
1.431 Mesajına 2.142 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 10
9 Mesajına 14 Kötüleme aldı.
Mentioned: 29 Post(s)
Points: -38.235
Ticaret Sayısı: (1)
Ticaret Yüzdesi: (100%)
Aktiflik: 376 / 1254
Güç: 1627 / 14950
Deneyim: 18%

Standart

boylede gideri var nefes alsin yeter

VanFrans isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
24.02.13 #41 (permalink)
HELLboY01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
HELLboY01
Üye
taş gibiymiş yazık olmus artık eski fotolarına bakıp 31 çeker
Alıntı ile Cevapla
Alt 24.02.13   #41 (permalink)
Üye
 
HELLboY01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 265
68 Mesajına 150 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 0
0 Mesajına 0 Kötüleme aldı.
Mentioned: 1 Post(s)
Points: -1.151.921
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 0 / 379
Güç: 100 / 4029
Deneyim: 19%

Standart

taş gibiymiş yazık olmus artık eski fotolarına bakıp 31 çeker

HELLboY01 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
+1
24.02.13 #42 (permalink)
OFLU61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
OFLU61
Üye
güzel kızdı yahu :S
Alıntı ile Cevapla
Alt 24.02.13   #42 (permalink)
Üye
 
OFLU61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 846
1.142 Mesajına 2.108 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 0
0 Mesajına 0 Kötüleme aldı.
Mentioned: 69 Post(s)
Points: 466.565
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 349 / 1164
Güç: 1320 / 10847
Deneyim: 57%

Standart

güzel kızdı yahu :S

OFLU61 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
24.02.13 #43 (permalink)
grlthbyu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
grlthbyu
Üye
kariyken gideri varmis la ne gerek warda donuyonuz
Alıntı ile Cevapla
Alt 24.02.13   #43 (permalink)
Üye
 
grlthbyu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 731
195 Mesajına 257 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 0
5 Mesajına 9 Kötüleme aldı.
Mentioned: 3 Post(s)
Points: -899.774
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 0 / 574
Güç: 232 / 8642
Deneyim: 97%

Standart

kariyken gideri varmis la ne gerek warda donuyonuz

grlthbyu isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
24.02.13 #44 (permalink)
demir780 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
demir780
Üye
bi kere verseydide erkeklerin kadınlarda nasıl zihin açtığını göstermezmiydim ona ben
Alıntı ile Cevapla
Alt 24.02.13   #44 (permalink)
Üye
 
demir780 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 1.196
719 Mesajına 1.007 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 68
2 Mesajına 2 Kötüleme aldı.
Mentioned: 21 Post(s)
Points: 1.963.494
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 213 / 1069
Güç: 1047 / 16835
Deneyim: 76%

Standart

bi kere verseydide erkeklerin kadınlarda nasıl zihin açtığını göstermezmiydim ona ben

demir780 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
24.02.13 #45 (permalink)
KingSize
Banned
cehennemlik vs vs günah diye yorum yapanlara cidden şaşırıyorum artık boyle insanları dışlamayın bence onların seçimi bize bi zararı varmı sen ayağını sıkan ayakkabıyı nereye kadar giyebilirsinki sonuçta çıkarıp atıcaksın onu buda boyle bişey kendi seçimi saygı duyarım ama doğru bulmuyorum orası ayrı bişey.
Alıntı ile Cevapla
Alt 24.02.13   #45 (permalink)
Banned

Avatar Yok
Teşekkürler: 397
426 Mesajına 777 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 0
0 Mesajına 0 Kötüleme aldı.
Mentioned: 0 Post(s)
Points: -3.567.640
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 75 / 755
Güç: 434 / 7039
Deneyim: 22%

Standart

cehennemlik vs vs günah diye yorum yapanlara cidden şaşırıyorum artık boyle insanları dışlamayın bence onların seçimi bize bi zararı varmı sen ayağını sıkan ayakkabıyı nereye kadar giyebilirsinki sonuçta çıkarıp atıcaksın onu buda boyle bişey kendi seçimi saygı duyarım ama doğru bulmuyorum orası ayrı bişey.

KingSize isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
cinsiyet, değiştirdi, emret, kadın, karı, karä±, komutanımdaki, komutanä±mdaki

« KAsadan zıızzzzz diye ses geliyor | kousbot alinir »

Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Cin ve Hayalet Hikayeleri Arşivi omkorrr Garip Olaylar 26 28.10.15 13:46
Fıkralar 60 Adet Trx Serbest Konular 0 18.08.12 11:35
Eşime bir hanım gösterdim, istemedi BlackMan Serbest Konular 0 13.02.12 02:12
Arı soktu , cinsiyet değiştirdi :D BiKahve Serbest Konular 2 11.02.12 21:15


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0
Review www.onlinehile.org on alexa.com

TCK 20. Madde ile 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre forumumuz da ki mesajlardan dolayı doğacak tüm sorumluluk mesajı yazan üyeye aittir. Tüm hukuksal şikayetler için buradan bizimle iletişime geçmeniz halinde en geç 1 hafta içinde gerekli işlem yapılıp tarafınıza geri dönüş yapılacaktır.



Tipobet - Tipobet365