OnlineHile  

Go Back   OnlineHile » OnlineHile Cafe » Sinema - Dizi Salonu »



Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
12.05.13 #1 (permalink)
selo023 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
selo023
Üye
evet beyler film hem çok güzel hemde duygusal tanrıları anlatıyo işte helius filan var kronos var zeus var hades var ares var Poseidon var perseus var izleyin çok güzel bir film

işte bu kronos
zeus babası yani
tanrıların tanrısı bir nevi tanrıların babasıda diye bilriiz

Titanların Öfkesi
Wrath Of The Titans

resmi ben yükledim ha int den bulmadım
Alıntı ile Cevapla
Alt 12.05.13   #1 (permalink)
Üye
 
selo023 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 1.573
761 Mesajına 1.144 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 0
1 Mesajına 1 Kötüleme aldı.
Mentioned: 117 Post(s)
Points: -1.589.291
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 351 / 1172
Güç: 1347 / 14639
Deneyim: 91%

Standart Tanrılarla ilgili güzel bir film Titanların Öfkesi

---||---
evet beyler film hem çok güzel hemde duygusal tanrıları anlatıyo işte helius filan var kronos var zeus var hades var ares var Poseidon var perseus var izleyin çok güzel bir film

işte bu kronos
zeus babası yani
tanrıların tanrısı bir nevi tanrıların babasıda diye bilriiz

Titanların Öfkesi
Wrath Of The Titans

resmi ben yükledim ha int den bulmadım

Reklam Alani





Konu selo023 tarafından (12.05.13 Saat 12:03 ) değiştirilmiştir.
selo023 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
Sponsored Links
12.05.13 #2 (permalink)
Snopy1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Snopy1
Üye
isim vereydin eyiydi
Alıntı ile Cevapla
Alt 12.05.13   #2 (permalink)
Üye
 
Snopy1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 2.771
1.818 Mesajına 3.401 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 0
3 Mesajına 9 Kötüleme aldı.
Mentioned: 52 Post(s)
Points: 117.486
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 545 / 1363
Güç: 2066 / 18852
Deneyim: 54%

Standart

isim vereydin eyiydi

Snopy1 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
+1
Sponsored Links
12.05.13 #3 (permalink)
TheKingTony - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
TheKingTony
Üye
hangi film ?
Alıntı ile Cevapla
Alt 12.05.13   #3 (permalink)
Üye
 
TheKingTony - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 363
112 Mesajına 184 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 0
0 Mesajına 0 Kötüleme aldı.
Mentioned: 5 Post(s)
Points: -1.846.157
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 0 / 451
Güç: 140 / 4861
Deneyim: 5%

Standart

hangi film ?

TheKingTony isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
+1
12.05.13 #4 (permalink)
VahseT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
VahseT
Üye
filmin ismi
Alıntı ile Cevapla
Alt 12.05.13   #4 (permalink)
Üye
 
VahseT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 1.063
521 Mesajına 1.030 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 57
27 Mesajına 50 Kötüleme aldı.
Mentioned: 26 Post(s)
Points: 4.386.681
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 96 / 960
Güç: 789 / 12701
Deneyim: 42%

Standart

filmin ismi

VahseT isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
+1
12.05.13 #5 (permalink)
selo023 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
selo023
Üye
unutmuşum verdim güncel :d beğenirseniz banada bi + verin
Alıntı ile Cevapla
Alt 12.05.13   #5 (permalink)
Üye
 
selo023 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 1.573
761 Mesajına 1.144 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 0
1 Mesajına 1 Kötüleme aldı.
Mentioned: 117 Post(s)
Points: -1.589.291
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 351 / 1172
Güç: 1347 / 14639
Deneyim: 91%

Standart

unutmuşum verdim güncel :d beğenirseniz banada bi + verin

selo023 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
12.05.13 #6 (permalink)
Reiyzen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Reiyzen
Üye
k
Alıntı ile Cevapla
Alt 12.05.13   #6 (permalink)
Üye
 
Reiyzen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 5.048
1.324 Mesajına 2.574 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 342
136 Mesajına 170 Kötüleme aldı.
Mentioned: 28 Post(s)
Points: 11.252.834
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 229 / 1148
Güç: 1272 / 19987
Deneyim: 95%

Standart

k

Reiyzen isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
+1
12.05.13 #7 (permalink)
ScaReD
Banned
titanların savaşı'da güzeldir
Alıntı ile Cevapla
Alt 12.05.13   #7 (permalink)
Banned

Avatar Yok
Teşekkürler: 1.373
1.080 Mesajına 2.273 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 38
9 Mesajına 17 Kötüleme aldı.
Mentioned: 35 Post(s)
Points: 375.964
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 222 / 1111
Güç: 1163 / 17317
Deneyim: 46%

Standart

titanların savaşı'da güzeldir

ScaReD isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
+1
12.05.13 #8 (permalink)
Cru3lVenom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cru3lVenom
Follow The White Rabbit
Bu filmi seveni biri olympos şimşek hırsızı nıda izlemeli bence
Alıntı ile Cevapla
Alt 12.05.13   #8 (permalink)
Follow The White Rabbit
 
Cru3lVenom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 629
765 Mesajına 1.470 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 0
2 Mesajına 3 Kötüleme aldı.
Mentioned: 179 Post(s)
Points: 183.528.431
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 189 / 949
Güç: 765 / 10429
Deneyim: 96%

Standart

Bu filmi seveni biri olympos şimşek hırsızı nıda izlemeli bence

Cru3lVenom isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
+1
12.05.13 #9 (permalink)
kafakontiq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
kafakontiq
Üye
izledim 10 numara film
Alıntı ile Cevapla
Alt 12.05.13   #9 (permalink)
Üye
 
kafakontiq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 798
493 Mesajına 1.013 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 0
0 Mesajına 0 Kötüleme aldı.
Mentioned: 13 Post(s)
Points: 1.243.049
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 97 / 979
Güç: 831 / 13256
Deneyim: 19%

Standart

izledim 10 numara film

kafakontiq isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
+1
12.05.13 #10 (permalink)
selo023 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
selo023
Üye
Alıntı:
ScaReD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
titanların savaşı'da güzeldir
Alıntı
ScaReD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
titanların savaşı'da güzeldir
titanların savaşı bir nevi titanların öfkesinin 1 i die biliyom
titanları öfkesinde o film i devam ettiriyo işte bu adamın çocuğu oluyo
Alıntı ile Cevapla
Alt 12.05.13   #10 (permalink)
Üye
 
selo023 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 1.573
761 Mesajına 1.144 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 0
1 Mesajına 1 Kötüleme aldı.
Mentioned: 117 Post(s)
Points: -1.589.291
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 351 / 1172
Güç: 1347 / 14639
Deneyim: 91%

Standart

Alıntı:
ScaReD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
titanların savaşı'da güzeldir
Alıntı
ScaReD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
titanların savaşı'da güzeldir
titanların savaşı bir nevi titanların öfkesinin 1 i die biliyom
titanları öfkesinde o film i devam ettiriyo işte bu adamın çocuğu oluyo

selo023 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
12.05.13 #11 (permalink)
ScaReD
Banned
Alıntı:
selo023 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
titanların savaşı bir nevi titanların öfkesinin 1 i die biliyom
titanları öfkesinde o film i devam ettiriyo işte bu adamın çocuğu oluyo
Alıntı
selo023 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
titanların savaşı bir nevi titanların öfkesinin 1 i die biliyom
titanları öfkesinde o film i devam ettiriyo işte bu adamın çocuğu oluyo
abooo hemen izlemeliyim bilmiyordum bunu
Alıntı ile Cevapla
Alt 12.05.13   #11 (permalink)
Banned

Avatar Yok
Teşekkürler: 1.373
1.080 Mesajına 2.273 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 38
9 Mesajına 17 Kötüleme aldı.
Mentioned: 35 Post(s)
Points: 375.964
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 222 / 1111
Güç: 1163 / 17317
Deneyim: 46%

Standart

Alıntı:
selo023 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
titanların savaşı bir nevi titanların öfkesinin 1 i die biliyom
titanları öfkesinde o film i devam ettiriyo işte bu adamın çocuğu oluyo
Alıntı
selo023 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
titanların savaşı bir nevi titanların öfkesinin 1 i die biliyom
titanları öfkesinde o film i devam ettiriyo işte bu adamın çocuğu oluyo
abooo hemen izlemeliyim bilmiyordum bunu

ScaReD isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
+1
12.05.13 #12 (permalink)
burak17325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
burak17325
Üye
Put kardeşim put ne tanrısı.Sırf efektleri için izliyorsanız güzel filmdir onun dışında vasattan yukarı değildir film, konusu olsun, olaylar arası geçiş olsun berbat bir film, ilk çıktığında izledim fragmanı görüp ne umutlarla...Gel gör ki sinemadan yarısında çıktım.
Alıntı ile Cevapla
Alt 12.05.13   #12 (permalink)
Üye
 
burak17325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 452
559 Mesajına 960 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 120
43 Mesajına 82 Kötüleme aldı.
Mentioned: 9 Post(s)
Points: 1.282.860
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 88 / 882
Güç: 636 / 13179
Deneyim: 30%

Standart

Put kardeşim put ne tanrısı.Sırf efektleri için izliyorsanız güzel filmdir onun dışında vasattan yukarı değildir film, konusu olsun, olaylar arası geçiş olsun berbat bir film, ilk çıktığında izledim fragmanı görüp ne umutlarla...Gel gör ki sinemadan yarısında çıktım.

burak17325 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
+1
12.05.13 #13 (permalink)
selo023 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
selo023
Üye
@Poseidon seni bile çekmişler şu filmde bea kraken die bi yaratık vardı poseidon un onu öldürdü 1. filmde
Alıntı ile Cevapla
Alt 12.05.13   #13 (permalink)
Üye
 
selo023 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 1.573
761 Mesajına 1.144 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 0
1 Mesajına 1 Kötüleme aldı.
Mentioned: 117 Post(s)
Points: -1.589.291
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 351 / 1172
Güç: 1347 / 14639
Deneyim: 91%

Standart

@Poseidon seni bile çekmişler şu filmde bea kraken die bi yaratık vardı poseidon un onu öldürdü 1. filmde

selo023 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
+1
Cevapla

Etiketler
bir, film, güzel, ilgili, tanrılarla, titanların, Öfkesi

« Dabbe 3 Bir cin vakası (nete Düsmüs ) | Celal İle Ceren İzle Full »

Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
2010 - 2011 Yerli Filmler Arşiv DvdRip-Xvid Tek Link hotfile2012 Yerli Film 1 20.07.14 14:15
Çekilmiş En Zekice Filmler Listesi -b0Ni Serbest Konular 28 10.07.14 09:20
Güzel Bir Film izleme sitesi!!! Vaqrant Serbest Konular 11 31.10.11 16:59
-Char Event- İtemli - Ronark- Kerem Mert Serbest Konular 112 27.09.11 10:40


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0
Review www.onlinehile.org on alexa.com

TCK 20. Madde ile 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre forumumuz da ki mesajlardan dolayı doğacak tüm sorumluluk mesajı yazan üyeye aittir. Tüm hukuksal şikayetler için buradan bizimle iletişime geçmeniz halinde en geç 1 hafta içinde gerekli işlem yapılıp tarafınıza geri dönüş yapılacaktır.



Tipobet - Tipobet365