PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Genel & Tartışma


Sayfa : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128

  1. Golden Mattock Hakkında Bir Sorum Olacak!
  2. Gaia'da 10m borç verebilcek var mı
  3. USko aynı pcden 2 char acma yontemı
  4. 10 cash kasana 2m kredi !
  5. Bu ne hız ?????
  6. Orion Net Giriş
  7. USKO Power Up Store (Yardım)
  8. Server birleşimi hakkında bilgisi olan
  9. oriona girmek
  10. Knight Online Cash Yardım Acil
  11. USKO +70 skilleri gerekenler !
  12. Kale ve Krallık
  13. athenada toplu +7priest fabric alacak adam bulabilir miyim?
  14. dc pre yükleme sorunu
  15. 30 adet 250 cashli acc ve 1 adet 650 cashli acc SATILIK.
  16. Genie ile koxp yapmak
  17. Asgardda 1 gb
  18. benimle 59 a kadar kasacak?
  19. Golden mattock ne yapılmalı * Orion
  20. Merhaba arkadaşlar orion ban ne durumda ?
  21. Sms Onaysız Trade
  22. Farm Yapabilen ?
  23. Orıon gg otp error
  24. Orıon ne zaman açılıyor
  25. Free NPoint ile ilgili...
  26. 1 Günlük Kousbot Proxy EVENT
  27. Orion Yeni Server Başlıyacaklar
  28. Yeni servere geçicekleri görelim
  29. Bug report
  30. Eski Acountu olanlar için...
  31. Buyrun Bu evente !
  32. E posta adresim kapandı e-postayı veya şifreyi değiştiremiyorum
  33. Laptop da ısınmayı nasıl düzeltebılırım?
  34. Legal exp kasma Banned (USKO)
  35. Legal exp kasma Banned (USKO)
  36. knight online bilgi
  37. Destanda pazar önerisi?
  38. Exp-Farm - Gir bi bak ;)
  39. Bu Kadar Benzerlik Olurmu?
  40. Knight Online Archery Exp Durumu
  41. Bir Pcden birden fazla Char Acma hakkında Yardım.
  42. Free NPoint Event
  43. Usko yeni server gennie team arıyorum
  44. Atlantiste gb karşılığı kousbot alınır
  45. destan serverinda 14x 73 lvl pri trede açık
  46. Merhaba elimde cesitli gift cardlar var. Takas
  47. free npıont
  48. Orion Legal DC Pre
  49. 1pcden iki çar açmam munkünmü
  50. 15 günlük kousbot satılır 10 tl ....
  51. Merak ediyorum yeni server gelınce arkasına yenı bir server daha gelirmi?
  52. Arkadaslar bu gb fıyatı nasıl dusuyor ?
  53. 10 günlük kousbot ucuza satıılacaktır
  54. Usko Yeni Server Legal !
  55. [USKO] Yeni Serverda Farm
  56. >>>>Cash Kasılır <<<<<(Melek125)
  57. Edit Client // Bug Report - Maradon Town Dc
  58. Orion Serverinde maden yapmak
  59. Krowaz ile ilgi basit bir soru
  60. utc ile krowaz ilgisi
  61. salı günü yeni sw de ardream kasacak kişiler varmı?
  62. Beyler ASGARD 151 CASH
  63. USKO 22.01.2015 Okçu Cooldown Kalkıyor
  64. slot önerisi solo
  65. 72 lwl asas ile nerde para kasabilirim
  66. Sa arkadaslar premıumla 1den fazla car acma
  67. Ucuca çoklu çara otp yaapan arkadaşlar
  68. Knight online yeni server ORİON
  69. Biri Allah Rızası için şu dc olayının çöüzmünü söylesin
  70. Pazartesi Günü galiba yeni server gelcek yada başka bir eklenti
  71. usko hapisten nasıl cıkartabiliriz
  72. yeni gelen patchle ilgili
  73. Presiz Trade açılmıyor :S
  74. Hyper Noah ...
  75. Otp kullananlar kontrl edebılırlermı
  76. Soyulanlar konuya bi bakarmısınız veya ICS kullananmar
  77. Sell Destanda 77 Karus Priest [ Görevlerin % 100 ü duruyor ]
  78. Aferim iyi b.. Yediniz Gerizekalılar
  79. Farm yapamayanları ilgilendirir
  80. Yalakalar Resmi forumda bizleri çekiştiriyolar utanmazlar
  81. Kousbot ve upgrade sistemi
  82. Proxy ip konusunda yardım..
  83. Arkadaslar charları kasıcak lasım (Tabi karsılıgını alıcak)
  84. Merhaba arkadaslar Bana yardım edecek varmı?
  85. Koxp artık tamamen bitmiştir.
  86. İCS varken soyuldum diyenler...
  87. Arkadaşlar Legal Ardream Başlamak İstiyorum Canlı server
  88. [EVENT] Sınırsız Client Upgrade Bot
  89. Farmer arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum! +
  90. Hangi serverda pazar canlı Anket
  91. Arkadaslar char acmaktan usandım yok mu caresı :(
  92. Atlantise işi iyi yapan farmcı aranıyor. Level kasmada yardımcı olurum.
  93. Okadarr şey boşa gıdıyoor :(
  94. Bu hatayı neden alıyorum virus mu var acme de?
  95. Siteye Girince Askıda Kalan Doğrulama İsteyi Hakkında yardım
  96. Gaia - Krowaz için sokucu aranıyor
  97. Uskoda Nasıl para kasabilirim
  98. Steam CS:GO Key ine - Asgard Mattocklu ve 2gb
  99. Knightonline satılık tradesi açılmış Açılmamış Cashli Hesaplar Uygun Fiyat
  100. 4 Char Kaç Proxy
  101. punisment stick almadan hapisten çıkma ?
  102. ASGARD | 400 CASH EN İYi NASIL DEĞERLENDİRİLİR ?
  103. Europa madende ki görünmez charlar
  104. Arkadaslar anka botla uyumlu calısan proxy ne var ?
  105. Arkadaslar chıtın ısıyle ılgılı yardım eder mısınız ?
  106. Arkadaslar anka hakkında yarıdm lutfen
  107. Oyuna girerken Oyun kapanıyor
  108. Soyulanlar nasıl soyulduğunuzu merak mı ediyorsunuz ? (Bilgilendirme)
  109. Destan da 20 gb satılık
  110. artık kosp yalan arkadaşlar
  111. artık kosp yalan arkadaşlar
  112. [Usko] 59 lwl mage ile nasıl para kasılır
  113. ukash alabileceğim güvenilir bir site sölermisiniz acil
  114. Başlamayı düşünüyorum Server Önerisi olan varmı
  115. destan serverinde 2 adet bp satılır ucuza
  116. euko usko
  117. Dikkkat hack sponsorlu
  118. usko ms de bütün canavarlarda drop atıyor mu
  119. oyun yüklenince oyundan atıyor
  120. Hobgoblin Drop
  121. ics sistemi için formalite anket yapılıyor
  122. 50 LwL Mage-Pri-Asas Destan-Gaia SATILIR
  123. Gaia-Destan-Europa Sunucuları Zorunlu ICS ?
  124. Knight online blody v5 ayarları
  125. Free NPoint Kasma Rehberi [Videolu Anlatım]
  126. Oyun Türkçe Olmuyor
  127. Karakter Kasıp Satmayı Düşünüyorum. İçeri
  128. Ban durumları nedir arkadaşlar ?
  129. Yeni Server Gelecek [Tahmindir]
  130. +72 priest alınır gaia destan europa
  131. cash & sms onay yapılır
  132. Hangi serverde başlamalıyım
  133. Parayla Güvenilir Otp yapacak birini arıyorum
  134. Karakter alınacaktır
  135. Upgrade bot yaptırılacaktır
  136. [USKO] Mage hakkında yardım
  137. Buy 72 lvl üstü (priest) alınır
  138. Uskoda ban durumu nedir
  139. Ardream Mage 18 ile Nasıl Daha Fazla Damage Vurabilirim
  140. free birer günlük kous bot ve proxy ip
  141. üst sw lerde ban durumu
  142. +10 gunluk Kousbot Alinacaktir
  143. İtem koyuyom geri geliyor ,
  144. Maden
  145. 252 Monster Stone Sonuç
  146. KousbotProxe
  147. uskoda free n point alma yolllarını bilen?
  148. Yardım edermisiniz Acil :)
  149. [Usko] Tbl hakkında yardım edicek ?
  150. Knight üyelik alamama sorunu
  151. Soguk oda da üşümeye son cok ucuz bir yöntemle
  152. [İSTEK] Usko Koxp Sadece Mage 18
  153. Format atma yardıam
  154. EXP seal bar sıfırlama mümkünmü....?
  155. Belirli zaman aralıklarında tuşa basmak
  156. OTP sistemindeki açığı bulana 10.000 TL ödül verilecek
  157. Tek Pc 2 OTP yardım
  158. Görünmez karakter acilir
  159. Krowaz team KROWAZcILAR İÇERİ
  160. Destan 1 servarında oyuna girmeden dc atıyor beyler
  161. Yeni Map'a Nasıl Girilir?
  162. Destan boss atıyor gm
  163. asgard wrx bana ulaşabilirmi
  164. Anka Games'i mahkemeye verdim beyler
  165. Krowaza 55 levelde girmişler
  166. NTTGAME koxperleri mahkemeye veriyormuş
  167. Kasadaki stok sayıları
  168. http://www.oyunfor.com/ Guvenılır bir sitemı?
  169. Knight Online Start Gelmiyor
  170. oyunda7/24 ban sistemi hala aktif mi ?
  171. trade edilmeyen satılamayan itemleri satma ?
  172. tbl değiştirerek hızlı koşma
  173. Cz farm
  174. Krowaz Haritası Açılıyor!
  175. Asgard Otp'li Charımız Soyuldu
  176. Görünmez Çar
  177. bedava sms onayı
  178. Usko Çoklu Char nasıl açabilirim
  179. Tek Bilgisayar ve Birden Fazla Otp
  180. nttgametr.com
  181. elinde 2xxx tbl editör olan varmı
  182. kablo net
  183. Chitin işi yapanlar yardım
  184. Yeni server duyumları resmileşti
  185. Athena 82-83 Karus Priest ALINIR
  186. Birden fazla chara otp
  187. Arkdaslar yapayım mı bı upgrade?
  188. USKO Oturarak Genie Doldurmak (Yardım)
  189. Npoint Yardım
  190. Destan'da hangisi daha seri satılır?
  191. VMware Workstation Hatası
  192. +60 mage alınır (asgard)
  193. Beyler çok acil
  194. 1 gb sınırsız internet paketi bilgisi olan
  195. Bedava Car Aldım Fakat ... ( yardım )
  196. Hapisten çıkmak için tl saçmalığı.
  197. Futbol Oynuyan Arkadaşlar ...
  198. Aynı modemden birden fazla girmek
  199. Proxy + KOus
  200. merhaba bir soru
  201. arkadaşlar bi bakın
  202. Yuz yılın eventi geeaaal
  203. KO Üyelik Alınmıyormu ?
  204. merhaba
  205. Koxpsuz server ekranında mercekli yakalıyor? Legal giremiyorum
  206. Bilgisayar Parcalarım Ve Kasma Sıkıntısı
  207. Kousbot Açılmıyor YARDIM
  208. iki önemli sorum var
  209. window title change degıstırmıyor ısmı
  210. Tamamiyle Görünmez Char Var Arkadaşlar
  211. Steam Bakiye Satılık
  212. ser r yeniden aktif
  213. Exp Seal Hakkında Soru
  214. usko server ini atıcak
  215. Destanda Satılık DC preli hesap
  216. undef-aztec gold-trainer?
  217. 1 dakika
  218. usko free koxp
  219. farma dönüş yapmayı düşünüyorum durum nasıl 7/24 ?
  220. gm isimleri
  221. Mutlu Yıllar ....(2015)
  222. Usko chas gb fiyatları indirim mi var ?
  223. Arkdaslar orta seviyede knight pwp arıyorum tavsıyelerınız nelerdır ?
  224. Karekter buy.
  225. Arkadaşlar Char Soyulması Keyloger Dava Nasil Acabilirim Bu Kisiye
  226. Reported bug
  227. Sizce Bu Gercek mi 400 adet hesap Kapatılması?
  228. Pazardayken Felankor tarafından nasıl öldürüldüm ?
  229. Arkadaşlar benden duymuş olmayın ama 2055 Patch hakkında.
  230. Fikir?
  231. T-s hakkında
  232. FT
  233. Arkadaslar bu ban sebebı mıdır ?
  234. item kilit sorunu?
  235. Bann !
  236. cash kasabilcek varmı asgard odemeli acil
  237. edenayi kayserinin ilcesi sanan köylü :D
  238. destan pelerin anahtarı olan ?
  239. SeL +74 5 mage 2 piriest sms Onaylı Hepsi 35 Tl İtemli
  240. legal 2client- 400cash vericem.
  241. Satış > Gaia 70 LvL Asas 25 Tl..
  242. Hapis ! ! !
  243. Para Kasma ??
  244. Hakkımda !
  245. sitede cok kendini bilmez asiri iyi aile cocugu dolmuş
  246. Proxy
  247. Oyun geleceği yeni başlayanlar
  248. acaba ban mı?
  249. Drooop
  250. Bu adamkı multi hangi koxpda