OnlineHile  

Go Back   OnlineHile » Genel Forum » Sorularınız ve Tavsiyeleriniz »



Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
23.10.10 #1 (permalink)
xxChaosManxx
Banned
Beyler bu program nedir bana bilgi verirmsiniz ne işe yarar görev yöneticisinde yoktu önceden ko yu silip indirmemden hemen sonra hep işlemlerde açık olarak duruyor ben googleden pek bişi bulamadım lütfen yardımcı olun bana!!!
Alıntı ile Cevapla
Alt 23.10.10   #1 (permalink)
Banned

Avatar Yok
Teşekkürler: 729
35 Mesajına 41 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 323
90 Mesajına 107 Kötüleme aldı.
Mentioned: 0 Post(s)
Points: -4.747.485
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 0 / 347
Güç: 84 / 5420
Deneyim: 90%

Post Pando Media Booster Nedir?

---||---
Beyler bu program nedir bana bilgi verirmsiniz ne işe yarar görev yöneticisinde yoktu önceden ko yu silip indirmemden hemen sonra hep işlemlerde açık olarak duruyor ben googleden pek bişi bulamadım lütfen yardımcı olun bana!!!

Reklam Alani




xxChaosManxx isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
-1
Sponsored Links
23.10.10 #2 (permalink)
Trise - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Trise
Üye
harbi bende de vardı bi ara bu silip silip kurtulamıyordum gene yükleniyordu sonra nasıl oldu kurtuldum video ile alakalı bişey heralde
Alıntı ile Cevapla
Alt 23.10.10   #2 (permalink)
Üye
 
Trise - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 2.964
1.011 Mesajına 1.525 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 229
35 Mesajına 49 Kötüleme aldı.
Mentioned: 9 Post(s)
Points: -493.504
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 246 / 1233
Güç: 1550 / 19829
Deneyim: 32%

Standart

harbi bende de vardı bi ara bu silip silip kurtulamıyordum gene yükleniyordu sonra nasıl oldu kurtuldum video ile alakalı bişey heralde

Trise isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
+1
Sponsored Links
23.10.10 #3 (permalink)
xxChaosManxx
Banned
Evet ne oldugunuda anlamadımki kimse yardımcı olmuyor beyler neden?
Alıntı ile Cevapla
Alt 23.10.10   #3 (permalink)
Banned

Avatar Yok
Teşekkürler: 729
35 Mesajına 41 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 323
90 Mesajına 107 Kötüleme aldı.
Mentioned: 0 Post(s)
Points: -4.747.485
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 0 / 347
Güç: 84 / 5420
Deneyim: 90%

Standart

Evet ne oldugunuda anlamadımki kimse yardımcı olmuyor beyler neden?

xxChaosManxx isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
-1
23.10.10 #4 (permalink)
karakatil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
karakatil
Özel
Gamefirstin download programını yapan şirket.


Program Ekle Kaldırdan kaldırabilirsiniz.
Alıntı ile Cevapla
Alt 23.10.10   #4 (permalink)
Özel
 
karakatil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 518
1.290 Mesajına 4.542 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 3
32 Mesajına 77 Kötüleme aldı.
Mentioned: 29 Post(s)
Points: -2.072.044
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 223 / 1117
Güç: 1178 / 20076
Deneyim: 68%

Standart

Gamefirstin download programını yapan şirket.


Program Ekle Kaldırdan kaldırabilirsiniz.

karakatil isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
+1
23.10.10 #5 (permalink)
xxChaosManxx
Banned
Peki ne işe yarar bir açıklar mısınız lütfen?
Alıntı ile Cevapla
Alt 23.10.10   #5 (permalink)
Banned

Avatar Yok
Teşekkürler: 729
35 Mesajına 41 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 323
90 Mesajına 107 Kötüleme aldı.
Mentioned: 0 Post(s)
Points: -4.747.485
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 0 / 347
Güç: 84 / 5420
Deneyim: 90%

Standart

Peki ne işe yarar bir açıklar mısınız lütfen?

xxChaosManxx isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
-1
23.10.10 #6 (permalink)
blackcrack
Banned
evt ne işe yarar?
Alıntı ile Cevapla
Alt 23.10.10   #6 (permalink)
Banned

Avatar Yok
Teşekkürler: 284
80 Mesajına 84 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 9
2 Mesajına 3 Kötüleme aldı.
Mentioned: 0 Post(s)
Points: -4.736.415
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 0 / 538
Güç: 202 / 8364
Deneyim: 55%

Standart

evt ne işe yarar?

blackcrack isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
+1
23.10.10 #7 (permalink)
karakatil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
karakatil
Özel
Gamefirstde ait oyunları kendi sunucusundan ındırmenıze işe yarar.


Ancak Pando sirketi reklam amaçlı kendi programını kurmuş. İsterseniz kaldırın.
Alıntı ile Cevapla
Alt 23.10.10   #7 (permalink)
Özel
 
karakatil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Teşekkürler: 518
1.290 Mesajına 4.542 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 3
32 Mesajına 77 Kötüleme aldı.
Mentioned: 29 Post(s)
Points: -2.072.044
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 223 / 1117
Güç: 1178 / 20076
Deneyim: 68%

Standart

Gamefirstde ait oyunları kendi sunucusundan ındırmenıze işe yarar.


Ancak Pando sirketi reklam amaçlı kendi programını kurmuş. İsterseniz kaldırın.

karakatil isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
+2
23.10.10 #8 (permalink)
xxChaosManxx
Banned
Gereksiz bir şey yani anladım teşekkür ederim...
Alıntı ile Cevapla
Alt 23.10.10   #8 (permalink)
Banned

Avatar Yok
Teşekkürler: 729
35 Mesajına 41 Teşekkür aldı.
Kötüleme: 323
90 Mesajına 107 Kötüleme aldı.
Mentioned: 0 Post(s)
Points: -4.747.485
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Yüzdesi: (0%)
Aktiflik: 0 / 347
Güç: 84 / 5420
Deneyim: 90%

Standart

Gereksiz bir şey yani anladım teşekkür ederim...

xxChaosManxx isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla
-1
Cevapla

Etiketler
booster, media, nedir, pando

« İstek ChatBox | Koreako »

Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0
Review www.onlinehile.org on alexa.com

TCK 20. Madde ile 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre forumumuz da ki mesajlardan dolayı doğacak tüm sorumluluk mesajı yazan üyeye aittir. Tüm hukuksal şikayetler için buradan bizimle iletişime geçmeniz halinde en geç 1 hafta içinde gerekli işlem yapılıp tarafınıza geri dönüş yapılacaktır.



Tipobet - Tipobet365 - iddaa - Bahis Siteleri